Melbourne's villa's - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ian Dijk - WaarBenJij.nu Melbourne's villa's - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ian Dijk - WaarBenJij.nu

Melbourne's villa's

Door: Ianvandijk

Blijf op de hoogte en volg Ian

28 Januari 2011 | Australië, Melbourne

Autopech... Ga ik niet teveel over praten. Totaal geen zin in. Bij de garage 2 Nederlandse meisjes tegengekomen die bij Stefan in het dorp woonde waarvan hij niet wist dat ze ook in Australie waren. Hun sliepen in een villa met zwembad en jacuzzie en iedere avond feest dat klonk goed dus wij daar eenmaal geinstalleerd hebben we het er meteen maar van genomen. Brak wakker geworden lekker naar St. Kilda beach gegaan. De rest van de week lekker bij de huizen gechillt en met de andere backpackers( vooral joodse want we zitten in een joodse buurt) gefeest. 26ste was Australian Day we waren in de feest stemming en dachten net zo hard los te gaan als in Nederland alleen wordt het hier op een iets ander soort manier geviert als in Nederland. Het was een beetje een tegenvaller maar uiteindelijk wel een leuke dag gehad.
Voor de rest hier gesport want Stefan die heeft hier gewichten enz. gekocht. Ga er nu maar een einde aan maken ga nu hardlopend naar het strand.

• 28 Januari 2011 - 06:54

Mariska:

Hoi Boys,
    Niet leuk dat de auto stuk is gegaan, ik hoop dat hij goed gerepareerd wordt.
    Maar met een paar meisjes in een villa dicht bij het strand, klinkt niet onaardig.
    Het uitzicht op de foto,s is ook wel wat.
    We worden heel handig op de computer, we komen op waar ben jij. nu en hyves zoeken we af.
    Zo langzamerhand komen we al heel wat foto,s tegen. We horen graag weer snel van jullie, want dat is genieten.Veel liefs voor jullie alledrie
    Moi Xxxxxx

• 28 Januari 2011 - 08:20

Nina:

Hi Itje,

Leuk hoor die foto's. Zo te zien (en te lezen) maken jullie heel wat avonturen mee, gaaf! Wel balen van die auto...

XxXxX

• 28 Januari 2011 - 12:57

Jan Paps Sam:

kon je de auto niet zelf repareren ? Ik vond het al wel geweldig dat je een klapband veilig hebt overleefd en vervangen.
    groeten vanuit een saai holland
    dag
    jan

• 28 Januari 2011 - 16:00

Pa :

Mooie fotos ,ga door met sturen maak me gek geweldig jongens groeten john xxx

• 29 Januari 2011 - 11:11

Lies:

Dankzij de autopech zitten jullie nu wel in een chill huis toch?
    Always look on the bright side of life....
    groet aan iedereen daar

• 31 Januari 2011 - 10:42

Jaap En Helen:

Jongens veel plezier na al de ellende en kommer en kwel,Fijenoord gaat ook al niet zo best en begin niet over Ajax want dat is ,ik geef het eerlijk toe ook k..
    Tot gauw,hier alles oke je weet niet wat je mist we hebben heerlijk gegeten bij John en Mariska.

• 31 Januari 2011 - 10:42

Jaap En Helen:

• 01 Februari 2011 - 11:33

Ap En Loes:

Hoi, ik heb de foto's ook inmiddels gevonden en gezien, leuk hoor, maar nu maar hopen dat de auto een beetje meewerkt, maar je zult je daar ook niet vervelen denk ik, hier is het berekoud, dus wees maar blij met de zon daar. wij missen je nu al een beetje. xxx

• 02 Februari 2011 - 10:01

Monique:

Broertje,

Ik heb net dit adres van Mariska gehad.Dus kan je volgen.
    Jammer van van die auto. Maar jullie zullen je wel redden. mooie fotoos en maak nog veel plezier daar.
    groetjes en een dikke kus