Naar het courthouse - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ian Dijk - WaarBenJij.nu Naar het courthouse - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ian Dijk - WaarBenJij.nu

Naar het courthouse

Door: Ianvandijk

Blijf op de hoogte en volg Ian

23 Februari 2011 | Australië, Melbourne

Lekker bezig met werken alleen kon het toch niet helemaal hebben dat ze me een boete hebben gegeven.
Na het verhaal te hebben vertelt aan David(de boer). Vertelde hij dat je het waarschijnlijk wel aan kon vechten en dat was ik ook van plan. Samen met Ruben naar het courthouse gegaan en daar uitgelegd wat er gebeurt was. Die vertelde dat het niet eens een boete was maar omdat je in die cel zat meer als 100 dollar per uur moest betalen. Kan het wel aan vechten maar gaan dan heel veel procedures over heen.

En over uitgaan en niets meer herrinneren hoor je me nooit. Dus Mariska heeft niet gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 23 Februari 2011 - 06:19

    Mariska:

    Ik hou van je Ian, maar lees het vorige verslag eens goed door.!!

  • 23 Februari 2011 - 09:31

    Monique:

    Hey broertje,
    Hoop dat die David wat voor je kan betekenen, Maar ga eerst eens rustig kijken wat je dat weer allemaal gaat kosten. denk goed na voor dat je wat aan gaat.Want je bent een buitenlander he en waar ze geld van kunnen pakken dan doen ze dat graag

    Dikke kus je zussie

  • 25 Februari 2011 - 12:51

    Jaap En Helen:

    Jonge jonge,
    Ik dacht dat jij zo'n net jongentje was.
    Kom je nog wel aan het mooie landschap toe of krijg al bijna genoeg van.
    Sinds je weg gaat het met fijenoord steeds slechter,ik denk dat ze je missen op tribune.
    Ian en je vrienden geniet maar, hier is het koud en nat en er groeien weinig druiven.
    Kusjes van Helen en van Jaap een dikke knuffel.

  • 25 Februari 2011 - 16:23

    Claudia:

    Dag kerel
    Ik hoorde vanochtend van Roor dat jullie nu meloenen aan het plukken zijn en dat dat wel lekker verdient. Mooi, dat kunnen jullie vast wel gebruiken. Jammer van alle pech na een avondje stappen maar gauw vergeten en lekker aan het werk en genieten van jullie reis.
    Krijgen we nog wat foto"s te zien?

  • 27 Februari 2011 - 11:57

    Ap En Loes:

    Dat was een duur hotelletje, waar je bent geweest, zat er wel een ontbijtje bij?
    Ik lees net dat je ook meloenen gaat verzamelen, dan is het emmertje sneller vol, dan met druiven.
    Ik drink bijna nooit wijn maar als ik er nu een ga nemen, denk ik aan jullie, arme jongen, die dat heeft moeten plukken. Heb je al iemand gevonden die op je rug net zo lekker krabbelt als ikke? (zijn moeilijk te vinden hoor)

  • 28 Februari 2011 - 22:40

    Tuk:

    mentaaaaaaaaaaaaaaaal ian ontourrrrrr!

    politie agenten, overal hetzelfde! het is toch hun geld niet. Maar jan laat je niet kennen, we zullen dooooooorgaaan!! XXXXXX

  • 10 Maart 2011 - 15:03

    Dennix En Daniel:

    knakjan,

    Veel plezier in down under, goeie verhalen weer jan.

    fijne trip

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ian

One love

Actief sinds 30 Nov. 2010
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 13910

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 04 Augustus 2015

Stagereis Curaçao

05 Maart 2015 - 05 Maart 2015

Weekendjes Nantes

05 Maart 2014 - 05 Maart 2014

Las Vegas.

20 November 2013 - 20 November 2013

cruise 2000

05 Maart 2015 - 05 Maart 2013

Onverwachts Berlijn!

04 Januari 2010 - 06 Juli 2010

Down Under!!!

Landen bezocht: